niedziela, 18 grudnia 2016

BLOGMAS #3 ŚWIĄTECZNY TAG

Hej! Jak spędzacie ten grudniowy czas? Jak idą przygotowania do Świąt? Prezenty kupione?
Ja właśnie z prezentami mam jak zwykle problem i nie wiem co komu kupić. Chciałabym kupić coś oryginalnego,ciekawego ale też praktycznego. Może znacie jakieś fajne strony internetowe z prezentami?
Co do wypieków,pierogów i potraw to mam zamiar zajmować się nimi od środy bo od wtedy mam wolne na uczelni.
Choinka już od kilku dni ubrana (co prawda w wersji mini,w następnym  poście zarzucę jakimś zdjęciem) i pokój przystrojony lampkami choinkowymi.
Prace na uczelnię poszły trochę do przodu więc już nie jestem w ciemnej dupie i mogę chociaż trochę odetchnąć. (ale wiadooomo coby się za bardzo nie rozleniwiać)
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną odsłoną blogmasa czyli z tagiem świątecznym.


Ulubiony świąteczny film?
 "Grinch: świąt nie będzie"

Ulubiony świąteczny kolor?
Święta od zawsze kojarzyły mi się z czerwonym.Czerwone bombki,czerwone lampki choinkowe,czerwony nos Rudolfa ;p

Ubierasz się odświętnie czy spędzasz Święta w piżamie?
W sumie to ja zawsze ubieram się elegancko.Obcasy,sukienki,a nawet jeśli nie sukienki to eleganckie swetry czy koszule. W okresie Świąt nie może być inaczej.W ogóle nie lubię chodzić w dresach,czy tym bardziej piżamce w ciągu dnia bo jest to dla mnie wyraz niechlujstwa i braku szacunku do tych,którzy muszą na to patrzeć.

Jeśli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, to kto by to był?
Jak to tak faworyzować jedną osobę? W końcu żyjemy w państwie gdzie wszyscy obywatele są równi w obliczu prawa więc co to za przejaw nierówności (heheheh,to jest ten moment,w którym z grzeczności trzeba zacząć się śmiać)   taaak,wiem,nieśmieszne


Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek?
Zwykle w dzień,w który je dostaję-czyli w Wigilię.

Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika? 
Nie i właśnie sobie uświadomiłam jakim świątecznym przegrywem jestem.Smuteczek.
Ale za to co roku piekę pierniczki więc...można to zaliczyć?

Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Podżerać ze wszystkie smakołyki. I niestety ogarniać powoli wszystkie rzeczy,które mam do zrobienia zaraz po Nowym Roku.

Jakieś świąteczne życzenia?
Chociaż minimalnej ilości spokoju.Niczego więcej.

Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?
Pierniczki korzenne :-)

Ulubione świąteczne jedzenie?
Barszcz w uszkami,sałatki (jarzynowa najbardziej),kutia,grzyby.




Zdjęcia:

1.http://www.1-2-do.com/wissen/Advent/Weihnachten_Inspiration_-_Chalet
2.http://www.kinder-jugend-familie.info/weihnachten-zeit-der-geschenke
3.http://ugotuj.to/przepisy_kulinarne/56,110375,8800040,Jak_zrobic_swiateczne_pierniczki_.html

10 komentarzy:

  1. U nas prezenty już kupione i czekamy na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez nie zbudowalam nigdy domku z piernika,nie martw sie! :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ale tez nigdy nir zrobiłam piernikowego domku! Ehhh:-)
    Wpadaj do mnie u mnie dzisiaj blogmad z ubierania najwiekszej choinki :-)

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świąteczne jedzenie to tylko pierogi zrobione własnoręcznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam choinke ! 😂😂😂 jupijajej. Aaaaaa no i prezent dla mlodszego synka i małża. Z reszta jestem bardzo gleboko.....ale zblzam sie ku w kierunku pytan typu: zdaze czy nie zdaze?!

    OdpowiedzUsuń
  6. ulubione świąteczne jedzenie w moim przypadku to tylko i wyłącznie pierogi z kapustą i grzybami. :)) nie ma niczego lepszego na świecie. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Grinch jest super,nigdy mi się nie znudzi

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, ja też nie zbudowałam domku z piernika :/ :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierniczki korzenne mają faktycznie piękny zapach :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń