niedziela, 26 lutego 2017

Co tam u Was? Ferie szybko zleciały i zaczłączy się nowy semestr. Z tego co widzę to będzie ciężko, mam kilka nowych przedmiotów,gdzie wykładowcy myślą,że ich przedmiot to chyba jedyny,ktorego mamy się uczyć. Ale zobaczymy jak to będzie.  Jest to pierwszy post,który piszę z tabletu,a nie komputera więc zobaczymy jak to będzie,na razie ta wersja mobilna wygląda całkiem ok.
Jeśli chodzi o ferie to nic szczególnego się nie wydarzyło.  Przede wszystkim odpoczęłam,oglądałam zaległe filmy i przeczytałam książkę, która odkładałam na później przez brak czasu i udało mi się dwa razy pojechać na narty,do Zakopanego na dwa dni i do Wrocławia. W najbliższym czasie napiszę może recenzję książki. Jest mocna i poruszająca, część z Was napewno o niej słyszała,reszta nie,więc już teraz podaję tytuł "Refleksje z poczekalni do gazu". Jak się zapewne domyślacie książka opowiada o czasach II Wojny Światowej i pobycie  w Auschwitz.
Taktualnie mi zlecił ten czas,a teraz po odpoczynku trzeba się znowu zabrać do pracy.




Do następnego 😊

22 komentarze:

  1. U mnie już tez po feriach niestety :/ muszę się zabrać do roboty bo magisterską sama się nie napisze 😂 czekam na recenzje książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to sami, pani od majcy myśli że tylko jej przedmiot mamy . Jaki śliczny Słowacki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko co dobre szybko się kończy <

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ferie już minęły, ech.
    Zazdroszczę wyjazdu do Zakopanego!

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze tak w szkolach bylo, ze nauczyciel myslal ze jego przedmiot jest najwazniejszy :D ale z checia bym wrocila do niej! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja od paru lat nie mam ferii. Ale za jakiś czas idę na urlop, i pewno jak się skończy będę też narzekać że za szybko minął ;p Widzę że też z Krakowa jesteś. Miło spotkać (nawet jeśli w sieci) kogoś z tego miasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety też tak mam . Pani od matmy traktuje też przedmiot jak własnego Boga mamy żyć matematyka, oddychać i wszystko co się da

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia :D NAJWAŻNIEJSZY przedmiot? matematyka... szkoda tylko że matematyczka nie wie że jest troszeczkę inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wrocław wygląda pięknie, sama marzę o jego zwiedzeniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, znam to, kiedy każdy nauczyciel uważa swój przedmiot za najistotniejszy :)
    Świetne zdjęcia, Wrocław to jedno z moich ulubionych miast. Obserwuję.
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowy semestr - nowe możliwości! ☺ ja zawsze staram się myśleć pozytywnie
    https://nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też ferie minęły bardzo szybko.
    Wrocław to piękne miasto. Byłam tam tylko raz. Oddałabym wiele by tam znów pojechać :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia! Wrocław jest u mnie na pierwszym miejscu w kategorii "odwiedź polskie miasta" jednak uważam, że to Kraków jest najpiękniejszy, ale tam jestem przynajmniej raz na miesiąc :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę ci wyjazdu do Zakopanego :)
    A co do Wrocławia- jak zawsze piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uroczy Wrocław. :) zazdroszczę ferii, ja już nie mam, teraz tylko praca i praca, chociaż nie narzekam, bo jest bardzo fajna. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Taaaak trudno jest wrócić do normalnego trybu życia po długim leniuchowaniu. Ja wróciłam tylko na dwa dni- po czym tak się rozchorowałam, że teraz leżę w łóżku bez sił ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na recenzję książki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja miałam ferie jako pierwsza ale nic ciekawego się na nich nie działo :/
    Teraz nauka :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia. ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. wroclaw jstu cudowne <3
    co do ferii, wlasnie mi skonczyly ;/

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że wypoczęłaś i jesteś gotowa do powrotu do obowiązków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja się cieszę, że naukę już zakończyłam :) Bardzo ładne zdjęcia :)
    + dodaje do obserwowanych :)
    Zapraszam również do mnie



    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń