sobota, 10 grudnia 2016

BLOGMAS #2 ŚWIĄTECZNE PIOSENKI

Hej,jak tam Wam mija grudzień? U mnie jest pracowicie ale liczę,że w czasie Świąt trochę się to zmieni i znajdę chociaż chwilę. Mam do napisania około 5-6 stronicowy esej na temat praw człowieka,drugi na mniej więcej tyle samo na tematy filozoficzno-doktrynalne (zastanawiam się nad nazizmem albo komunizmem) no i jeden malutki artykulik,ale nim na razie się nie zajmuję. No i oczywiście dwa kolokwia w nadchodzącym tygodniu.
Możecie się więc domyślić jak wyglądał mój cały tydzień i jak wygląda weekend.

Dzisiaj przychodzę do Was z drugą odsłoną cyklu BLOGMAS. Postanowiłam,że wprowadzę już świąteczny nastrój dzieląc się z Wami moimi ulubionymi piosenkami świątecznymi/zimowymi.


1. Shakin' Stevens - Merry Christmas Everyone


2.Dean Martin-Let it snow



3. Pantatonix - That's Christmas To Me


4.Sex Pistols-Jingle bells


5. Blink-182 - I Won't Be Home For Christmas 


6.Alice Cooper - Santa Claus is coming to town


7.Bryan Adams-Christmas Time


8.Wham - Last Christmas


9.Iron Maiden-Another rock and roll Christmas



W ogóle jeśli  ktoś lubi ostrzejsze klimaty to powinna mu się spodobać ta składanka:


Jakie są Wasze ulubione świąteczne piosenki? :)


17 komentarzy:

  1. Pentatonix! Uwielbiam piosenki w ich wykonaniu! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam słuchać świątecznych piosenek :) wraz z dziećmi.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post ;) u nas też ostatnio goszczą świąteczne piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko piosenki w radiu i supermarkety przypominają mi że święta tuż tuż :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te piosenki potrafia nadać tą magię tym Świetom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To są chyba już piosenki nieodłączne, w czasie świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci powodzenia w pisaniu eseju! :)
    Super piosenki, w końcu coś innego niż takie lecące w radiu. Kocham rockowe i metalowe klimaty! Aż pobiorę sobie na telefon tą ostatnią składankę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Listę przesłuchałam, jest naprawdę świetna! Bardzo dobry wybór, na pewno będzie mi towarzyszył w re święta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko co świąteczne uwieeeelbiam! 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam świąteczne piosenki. A najlepiej słuchać z rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow przyda mi sie ta lista. Wykorzystam ja w tym roku. Az mi sie juz Wigilia zamarzyla ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy zaczynają puszczać w radiu świąteczne piosenki czuję klimat świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj w przymierzalni w H&M miałam okazję słuchać kilku z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  14. w sumie to nie mam jakiejś szczególnej ulubionej świątecznej piosenki, ale każda, która ma ten specyficzny "świąteczny" klimat...czyli np. mająca dzwoneczki w tle wprowadza mnie w stan blogi:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam świąteczne piosenki! <3

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń